Υπεύθυνος κυκλοφορίας : MEDICINUS Παραγγελίες +0030 6937001082
Δωρεάν μεταφορικά

Search...
Close this search box.
Search...
Close this search box.

ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ;

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι περίοδοι κόπωσης και απώλειας τόνου μπορεί να είναι συχνές, ειδικά το χειμώνα. Για να καταπολεμήσετε αυτές τις πτώσεις, να αναπληρώσετε την ενέργειά σας και να νιώσετε καλά, υπάρχουν λύσεις που είναι εύκολο να τεθούν σε εφαρμογή σε καθημερινή βάση.
Ξεκινήστε σωστά τη μέρα

Τα ισορροπημένα γεύματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταπολεμήσετε την κούραση. Για να αποφύγουμε τη χαμηλή ενέργεια, προτιμούμε τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο. Τα προϊόντα που είναι πολύ γλυκά ή πολύ πλούσια σε υδατάνθρακες τείνουν να προκαλούν αιχμές σακχάρου στο αίμα που στη συνέχεια μεταφράζονται σε πτώσεις ενέργειας (εξόδου από γλυκά). Το πρωινό θα πρέπει να καλύπτει περίπου το 25% των ημερήσιων αναγκών μας, είναι το καύσιμο που επιτρέπει στο σώμα να ξεκινήσει καλά τη μέρα μετά τον βραδινό ύπνο.

Για ένα δυναμωτικό πρωινό, εστιάστε σε αμυλούχα τρόφιμα όπως ψωμί ολικής αλέσεως ή δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες (π.χ. πλιγούρι βρώμης). Για να χορτάσετε με βιταμίνες, μπορείτε να επιλέξετε ένα φρέσκο φρούτο όπως το πορτοκάλι ή το ακτινίδιο, τα τελευταία είναι πιο ενδιαφέροντα, από διατροφική άποψη, από τους παρασκευασμένους χυμούς φρούτων που τείνουν να είναι πολύ γλυκοί. Η ενσωμάτωση πρωτεΐνης στο πρωινό αποφεύγει τις λιγούρες το μεσημέρι. Το γάλα ή το τυρί κότατζ, για παράδειγμα, μπορεί να συνοδεύσει τα δημητριακά και είναι μια ενδιαφέρουσα πηγή ασβεστίου. Το ποτό είναι επίσης σημαντικό για την ενυδάτωση του οργανισμού και την τόνωση του το πρωί!

Υπάρχουν πολλές ποικίλες δίαιτες που μπορούν να βοηθήσουν στην τόνωση του πρωινού σας, μερικοί συνιστούν την κατανάλωση αυγών, λαχανικών ή αποξηραμένων φρούτων, smoothies ή ακόμα και πρωινού με λίγες θερμίδες.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα και διαφορετική εναλλακτική είναι η πρακτική της διαλείπουσας νηστείας. Δεν τίθεται θέμα αυστηρών διατροφικών περιορισμών, η πρακτική είναι απλά να μην καταναλώνετε τίποτα άλλο από νερό, καφέ ή αφεψήματα (χωρίς ζάχαρη) για 16 ώρες, για τις επόμενες 8 ώρες, επιστροφή στο φαγητό συνήθως. Εάν δεν φάτε το βραδινό σας πολύ αργά, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πιείτε ένα ζεστό ρόφημα πριν πάτε στη δουλειά το πρωί και μπορείτε να συνεχίσετε το συνηθισμένο πρόγραμμα γευμάτων σας από τη 13:00. Η νηστεία μπορεί να είναι μια μέθοδος για την ανάκτηση ενέργειας. Ωστόσο, η μέθοδος δεν συνιστάται για όλα τα προφίλ και καλό είναι να παραμείνει λογικό.

Άσκηση πολλές φορές την εβδομάδα

Η κίνηση, η άσκηση σωματικής δραστηριότητας και ο καθαρός αέρας κάνουν καλό στο σώμα και βοηθούν στην ανάκτηση της ανανεωμένης ενέργειας. Εάν δεν είστε καθόλου αθλητικοί, δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε έναν μαραθώνιο αύριο, ούτε χρειάζεται να βάλετε δύσκολους στόχους. Ξεκινήστε περπατώντας περίπου 30 λεπτά την ημέρα, μετακινηθείτε με ποδήλατο, προτιμήστε τις σκάλες από τα ασανσέρ… αυτές οι μικρές αλλαγές θα σας κάνουν να νιώθετε πιο σε φόρμα. Απαλά αθλήματα όπως γρήγορο περπάτημα, γιόγκα ή προπόνηση στο σπίτι μπορούν να σας επαναφέρουν σε φόρμα.

Είναι πάντα καλύτερο να κάνετε μια αθλητική συνεδρία το πρωί ή νωρίς το απόγευμα, ο αθλητισμός ενεργοποιεί τις μυϊκές και καρδιακές λειτουργίες, παράγει ενέργεια στο σώμα και απελευθερώνει ενδορφίνες, την ορμόνη της ευχαρίστησης. Μια πρωινή αθλητική συνεδρία βοηθά στην αναπλήρωση ενέργειας, αντίθετα, το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο.

Δεν είναι απαραίτητα απαραίτητο να παραχωρήσετε στον εαυτό σας μεγάλο χρονικό διάστημα για να ασκήσετε το σώμα σας. Μερικές τακτικές ασκήσεις ευελιξίας ή απλές ασκήσεις 5 έως 10 λεπτών στο σπίτι επιτρέπουν στο σώμα να επανέλθει σε φόρμα και να διατηρήσει ένα ορισμένο επίπεδο ενέργειας.

Πάρτε τον αέρα και το φως

Το φυσικό φως είναι μια πραγματική πηγή ζωτικότητας και ενέργειας. Το χειμώνα, η έλλειψη φωτός μπορεί να προκαλέσει πτώση της ενέργειας. Πώς να το εξηγήσω; Όταν το φως είναι χαμηλό, το σώμα τείνει να απελευθερώνει περισσότερη μελατονίνη, η οποία προκαλεί αισθήματα κόπωσης και διάχυτη υπνηλία. Η έκθεση στο φυσικό φως μπορεί να αντιμετωπίσει αυτό το αίσθημα έλλειψης ζωτικότητας. Η βιταμίνη D, η βιταμίνη του ήλιου, βελτιώνει τη διάθεση και επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου. Το φυσικό φως της ημέρας ενισχύει τη σεροτονίνη, την ορμόνη της ευτυχίας, γιατί να τη στερήσεις; Δεν χρειάζεται να περνάμε ώρες στο άμεσο ηλιακό φως, ένα τέταρτο την ημέρα σε εξωτερικούς χώρους, περιτριγυρισμένοι από δέντρα έχει ήδη ευεργετικά αποτελέσματα στην υγεία μας και είναι αρκετό για να νιώθουμε αναζωογονημένοι.

Το να παίρνουμε φρέσκο αέρα από καιρό σε καιρό και να αερίζουμε τακτικά τα δωμάτια στα οποία ζούμε βοηθά να καθαρίσουμε το μυαλό μας. Η αποσύνδεση βοηθά το σώμα να απελευθερώσει την πίεση και να καταναλώσει λιγότερη ενέργεια. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας για να γεμίσετε τις μπαταρίες σας, να κάνετε πραγματικά διαλείμματα, να πάτε στην εξοχή για ένα Σαββατοκύριακο, να αναπνεύσετε!

Μείνετε ενυδατωμένοι και τρώτε φρούτα και λαχανικά

Πολύ συχνά αγνοούμε τη δύναμη της ενυδάτωσης. Η κόπωση μπορεί επίσης να είναι σύμπτωμα αφυδάτωσης. Η τακτική κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κάνει το καλύτερο για την υγεία σας. Δεν χρειάζεται να περιμένεις για να διψάσεις! Μπορείτε επίσης να προσθέσετε χυμό λεμονιού στο νερό, το νερό επανυδατώνει ενώ το λεμόνι παρέχει στον οργανισμό ηλεκτρολύτες, μέταλλα που χρειάζονται για τη διατήρηση της ενέργειας.

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών παρέχει στον οργανισμό μέταλλα, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που αποτελούν εξαιρετική πηγή ενέργειας. Επιλέξτε εποχιακά λαχανικά, περιέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά και έχουν καλύτερη γεύση. Τα εσπεριδοειδή είναι καλή πηγή βιταμίνης C, τα πράσινα λαχανικά όπως το μπρόκολο ή το σπανάκι είναι πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνες και μαγνήσιο. Τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια περιέχουν φυτικές ίνες που αποτρέπουν τα υψηλά και χαμηλά επίπεδα ενέργειας.

Να έχετε σταθερές συνήθειες

Ο οργανισμός μας έχει αίσθηση ρυθμού και αγαπά τις συνήθειες. Το να πηγαίνεις για ύπνο και να σηκώνεσαι την ίδια ώρα είναι καλές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις, αυτές οι πρακτικές ρυθμίζουν το βιολογικό ρολόι και επιτρέπουν στο σώμα να έχει μια κανονική διάρκεια ύπνου.

Μεταξύ των υγιεινών συνηθειών, αποφεύγουμε την κατανάλωση καφεΐνης, αλκοόλ ή νικοτίνης πριν πάμε για ύπνο. Αυτές οι ουσίες πράγματι διαταράσσουν τον ύπνο. Αφήνουμε επίσης στην άκρη οθόνες, υπολογιστές, smartphone ή βιντεοπαιχνίδια που εκπέμπουν μπλε φως, το οποίο επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου.

Επίσης, αποφύγετε τα γεύματα που είναι πολύ πλούσια, πολύ άφθονα το βράδυ και γευματίστε νωρίς, αν έχετε τη δυνατότητα, ο νυχτερινός ύπνος σας θα είναι ακόμη πιο ποιοτικός εάν είχατε χρόνο να αφομοιώσετε πριν.

Τα συμπληρώματα διατροφής GliSODin δρουν στη ζωτικότητα

Τα συμπληρώματα διατροφής προσφέρουν ένα ενισχυτικό αποτέλεσμα για την ανάκτηση ενέργειας. Αυτές οι συμπυκνωμένες πηγές θρεπτικών συστατικών υποστηρίζουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής και μια ισορροπημένη διατροφή για να βοηθήσουν το σώμα να είναι σε φόρμα, γεμάτο ζωντάνια!

Μια θεραπεία των συμπληρωμάτων διατροφής GliSODin General State διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα εκ των έσω και ενισχύει την καλή λειτουργία του οργανισμού. Το σύμπλεγμα συστατικών, πεπόνι SOD, γλιαδίνη σιταριού, σελήνιο και βιταμίνη Β12 δρα στη ζωτικότητα και μειώνει την κούραση. Η φόρμουλα βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, βελτιώνει την κατάσταση του δέρματος και προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες. Νιώθετε καλύτερα και το σώμα ανακτά ενέργεια!

Όλες οι συμβουλές μας για την πρόληψη των σημαδιών γήρανσης