Υπεύθυνος κυκλοφορίας : MEDICINUS Παραγγελίες +0030 6937001082
Δωρεάν μεταφορικά

Συμπλήρωμα διατροφής με σελήνιο

Το σελήνιο είναι ένα σημείο αναφοράς αντιοξειδωτικό. Υπάρχει στο σώμα μας, σε ίχνη. Είναι μέρος της σύνθεσης των συμπληρωμάτων διατροφής που στοχεύουν στην ομορφιά του δέρματος.

GliSODin Body Strengthen με βάση το σελήνιο

Το GliSODin Body Strengthen είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει SOD, σελήνιο, βιταμίνη Β12 και ψευδάργυρο για την ενίσχυση του σώματος και τη μείωση του στρες και της κούρασης. Το ευαίσθητο δέρμα θα επωφεληθεί από μια πρόσθετη προστατευτική ασπίδα έναντι των περιβαλλοντικών επιβαρυντικών παραγόντων. Η κατανάλωση GliSODin Body Strengthen προστατεύει εκ των έσω για να δώσει στο δέρμα μια πιο υγιή εμφάνιση.

GLISODIN BODY STRENGTHEN

Τι είναι το σελήνιο;

Το σελήνιο είναι ένα χημικό στοιχείο, ένα ιχνοστοιχείο, ένα χρήσιμο απαραίτητο για τη ζωή, αλλά σε πολύ μικρές ποσότητες. Είναι φυσικά παρόν σε εδάφη σε όλο τον πλανήτη.

Our Advices

Σελήνιο: απαραίτητο συμπλήρωμα

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το σελήνιο υπάρχει στη σύνθεση των περισσότερων συμπληρωμάτων διατροφής. Ως ιχνοστοιχείο, δηλαδή ως μέταλλο που υπάρχει σε ιχνοστοιχεία στο σώμα, είναι ζωτικής σημασίας για πολλές φυσιολογικές διεργασίες. Αυτό το βιοστοιχείο εμπλέκεται μέσω διαφόρων μεταβολικών αντιδράσεων στο σώμα. Ωστόσο, η λήψη του πρέπει να ελέγχεται λόγω της πιθανής τοξικότητάς του σε περίπτωση πολύ μεγάλης δόσης.

Το σελήνιο είναι απαραίτητο για τη λειτουργία μιας ομάδας ενζύμων, των σεληνοπρωτεϊνών. Το πιο γνωστό από αυτά τα ένζυμα είναι η υπεροξειδάση της γλουταθειόνης (GPx), η οποία αποτελεί μέρος του συστήματος αντιοξειδωτικής άμυνας του σώματός μας και συμβάλλει στην εξάλειψη των ελεύθερων ριζών. Η αναγωγάση της θειορεδοξίνης είναι ένα άλλο κύριο ένζυμο που αναγεννά τα αμυντικά συστήματα των κυττάρων έναντι του οξειδωτικού στρες. Αυτός είναι ο λόγος που το σελήνιο παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενεργοποίηση των αμυντικών αντιδράσεων του οργανισμού και στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.

Ποιες είναι οι πηγές σεληνίου;

Το σελήνιο δεν παράγεται από το ανθρώπινο σώμα, επομένως είναι απαραίτητο να παρέχεται στον οργανισμό σε επαρκείς ημερήσιες δόσεις μέσω μιας επιλεγμένης δίαιτας. Αυτό το μόριο υπάρχει σε όλα τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα, σε ορισμένα ωμά λαχανικά, έλαια σπόρων ή δημητριακά ολικής αλέσεως.

Αυτό το ιχνοστοιχείο μπορεί να τροφοδοτηθεί στον οργανισμό μέσω προϊόντων ζωικής προέλευσης ή μέσω φυτικών πηγών. Το σελήνιο που προέρχεται από φυτά είναι μια ενδιαφέρουσα πηγή μόνο εάν τα εδάφη είναι πλούσια σε αυτό, όπως και για τις ζωικές πηγές, η περιεκτικότητα σε σελήνιο συνδέεται άμεσα με τις ζωοτροφές.

Το σελήνιο συγκεντρώνεται ιδιαίτερα στα ψάρια, τα κρέατα, τα οστρακοειδή, τα θαλασσινά, τα εντόσθια και τον κρόκο του αυγού. Το τυρί, ο τόνος, ο σολομός, η ρέγγα, το συκώτι ή τα πουλερικά είναι παραδείγματα τροφών που καλύπτουν τις ανάγκες μας σε σελήνιο.

Από τη φυτική πλευρά, το παξιμάδι Βραζιλίας είναι η πιο ενδιαφέρουσα πηγή. Το σελήνιο μπορεί επίσης να βρεθεί σε φρούτα και λαχανικά όπως μανιτάρια, λάχανο, μπρόκολο ή κόκκινες πιπεριές. Τα έλαια σπόρων και τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι επίσης πηγές που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Συμπλήρωμα σεληνίου: ποια είναι τα οφέλη για την υγεία;

Τα οφέλη του σεληνίου για την υγεία είναι πολλά, ιδίως επειδή έχει κεντρική δράση στη διατήρηση ενός υγιούς μεταβολισμού. Ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των λευκών αιμοσφαιρίων, βοηθά το σώμα να παραμείνει υγιές. Αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό συμμετέχει στην αναγέννηση των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς ρυθμίζει τις φλεγμονώδεις και ανοσολογικές αντιδράσεις. Λειτουργεί ως αποτοξινωτικό για τον οργανισμό.

Ένα από τα άλλα οφέλη του σεληνίου για την υγεία είναι ότι σε συνέργεια με άλλα αντιοξειδωτικά, όπως το SOD και τις βιταμίνες C και E, επιτρέπει στο σώμα να καταπολεμά το οξειδωτικό στρες και προστατεύει τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες (αντιοξειδωτικό αποτέλεσμα).

Το σελήνιο βοηθά τον οργανισμό να αποβάλει τα βαρέα μέταλλα και τις δυνητικά τοξικές ουσίες. Συμβάλλει στην καλή υγεία της καρδιάς, καθώς ρυθμίζει τον καρδιακό ρυθμό και προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις.

Το σελήνιο δρα επίσης στην ποιότητα του δέρματος, στην καλή υγεία των νυχιών και των μαλλιών καθώς και στην ποιότητα της όρασης. Η ανεπάρκεια σεληνίου μπορεί να εκδηλωθεί ως απώλεια μαλλιών.

Συμπλήρωμα σεληνίου: ποια είναι τα οφέλη για την ομορφιά του δέρματος;

Το δέρμα επωφελείται από τα οφέλη του σεληνίου με διάφορους τρόπους, ιδίως χάρη στις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες. Η δράση των αντιοξειδωτικών ενζύμων, μεσολαβητής των οποίων είναι το σελήνιο, προσφέρει πρόληψη ανεπιθύμητων περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ήλιος, ρύπανση).

Ο ρόλος του σεληνίου στην πρόληψη του οξειδωτικού στρες που προκαλείται από τις ακτίνες UV του ήλιου είναι να μειώνει τον κίνδυνο βλάβης που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες στα κύτταρα του δέρματος:

  • Ρυτίδες
  • Γήρανση του δέρματος
  • Έλλειψη λάμψης
  • Ξηρό, τραχύ δέρμα
  • Ατέλειες
EL