Υπεύθυνος κυκλοφορίας : MEDICINUS Παραγγελίες +0030 6937001082
Δωρεάν μεταφορικά

Συμπλήρωμα διατροφής με βάση τη βιταμίνη C

Η βιταμίνη C βοηθά στη μείωση της κόπωσης, προστατεύει τα κύτταρα από τις επιπτώσεις των ελεύθερων ριζών, έχει αντιοξειδωτική δράση, παγιδεύει τις ελεύθερες ρίζες που υπάρχουν στο σώμα, οι οποίες ευθύνονται εν μέρει για τη γήρανση του δέρματος. Η αντιοξειδωτική της δράση συμβάλλει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και νευροεκφυλιστικών παθήσεων, με τη συμμετοχή της στην καλή λειτουργία των νοητικών λειτουργιών.

GliSODin Skin Brightening πλούσιο σε βιταμίνη C

Το GliSODin Skin Brightening βοηθά το δέρμα με τάση για ατέλειες και μπορεί να βοηθήσει στην ομοιόμορφη απόχρωση του δέρματος. Τα μούρα Acerola, πηγές βιταμίνης C, βοηθούν στην προστασία του δέρματος από το οξειδωτικό στρες, το πεπόνι SOD και η γλιαδίνη σίτου είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά. Σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής, η τακτική λήψη συμπληρωμάτων διατροφής μπορεί να είναι ευεργετική για τον οργανισμό και την ποιότητα του δέρματος.

GLISODIN SKIN BRIGHTENING

Γιατί να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν βιταμίνη C;

Ορισμένες περίοδοι της ζωής απαιτούν επιπλέον αποθέματα βιταμινών (παιδική ανάπτυξη, άγχος, προχωρημένη ηλικία, εγκυμοσύνη κ.λπ.). Η βιταμίνη C παρέχετε σε φυσική ή σε συνθετική μορφή σε συμπληρώματα διατροφής, όπως σκόνη, δισκία, κάψουλες. Μια σειρά θεραπειών με βιταμίνες C καθιστά δυνατή την κάλυψη ορισμένων ελλείψεων και μπορεί να αποδειχθεί ευεργετική για τον οργανισμό.

Οι βιταμίνες είναι οργανικά μόρια απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Ολόκληρο το σώμα τις χρειάζεται για να διατηρείται σε καλή υγεία: το δέρμα, τα οστά, το πεπτικό σύστημα, το αίμα. Δεν μπορούν να παρασκευαστούν από το σώμα, επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να καταναλώνουμε τροφές που περιέχουν βιταμίνες για να τα καλύπτουν τις ανάγκες του σώματος. Οι βιταμίνες παίζουν δρουν με πολλούς τρόπους και συγκεκριμένα η βιταμίνη C δρα ως αντιοξειδωτικό.

Οι βιταμίνες είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία όλων των κυττάρων του σώματος. Μια ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή καλύπτει τις ανάγκες τους σώματός μας σε βιταμίνες. Όμως σε ορισμένες περιπτώσεις ή σε ορισμένες περιόδους της ζωής μας που απαιτείται μεγαλύτερη πρόσληψη βιταμινών για καλύτερη υγεία, μπορείτε να ακολουθήσετε ένα θεραπευτικό σχήμα με κάψουλες ώστε να τροφοδοτήσετε το δέρμα με βιταμίνη C.

Our Advices

Βιταμίνη C, ποια είναι τα οφέλη για την υγεία;

Η χημική ονομασία για τη βιταμίνη C είναι ασκορβικό οξύ. Η βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή, μεταφέρεται με το αίμα και εμπλέκεται σε αντιδράσεις οξειδοαναγωγής. Αυτό το μόριο παίζει διάφορους ρόλους: συμμετέχει στη σύνθεση του κολλαγόνου που περιέχεται στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων, των οστών, του χόνδρου, του δέρματος ή των δοντιών.

Η βιταμίνη C υπάρχει σε υψηλή συγκέντρωση στα κύτταρα. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του νευρικού και του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ συμμετέχει στην ανανέωση των λευκών αιμοσφαιρίων. Βοηθά στη μείωση της κόπωσης, προστατεύει τα κύτταρα από τις επιπτώσεις των ελεύθερων ριζών, έχει αντιοξειδωτική δράση, παγιδεύει τις ελεύθερες ρίζες που υπάρχουν στο σώμα, οι οποίες ευθύνονται εν μέρει για τη γήρανση του δέρματος. Η αντιοξειδωτική της δράση συμβάλλει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και νευροεκφυλιστικών παθήσεων, καθώς συμμετέχει στην καλή λειτουργία των νοητικών λειτουργιών.

Η ανεπάρκεια σε βιταμίνης C μπορεί να έχει επιβλαβείς συνέπειες στον οργανισμό. Ενώ οι μέτριες ελλείψεις είναι αρκετά συχνές, οι σημαντικές ελλείψεις είναι πιο σπάνιες. Όταν καταναλώνεται σε πολύ μεγάλη δόση, η βιταμίνη C μπορεί επίσης να είναι επιβλαβής και μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές, πέτρες στα νεφρά ή διάρροια. Τα συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν βιταμίνη C, σε κάψουλες, δισκία, σκόνη ή κάψουλες μπορούν να ρυθμίσουν την πρόσληψη βιταμίνης C ή ασκορβικού οξέος.

Ποιες είναι οι πηγές βιταμίνης C;

Η βιταμίνη C, το ασκορβικό οξύ, είναι μια από τις πιο εύθραυστες βιταμίνες, είναι πολύ ευαίσθητη στο νερό, το φως, τη θερμότητα και τον αέρα. Βρίσκεται σε μεγάλο αριθμό φυτών όπως τα εσπεριδοειδή, οι φράουλες, οι πιπεριές, οι πιπεριές, ο μαϊντανός, το λάχανο, το σπανάκι, η ασερόλα. Επειδή η βιταμίνη C είναι εύθραυστη, τα τρόφιμα πρέπει να φυλάσσονται σε δροσερό, σκοτεινό μέρος και να καταναλώνονται γρήγορα. Το μαγείρεμα τείνει να καταστρέφει τη βιταμίνη C, οπότε είναι καλύτερο να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά ωμά ή μαγειρεμένα στον ατμό.

Ποια είναι τα οφέλη της βιταμίνης C για το δέρμα;

Η βιταμίνη C χρησιμοποιείται για φροντίδα του δέρματος: αποτρέπει τη γήρανση του δέρματος, μειώνει την ορατότητα των μαύρων κύκλων και των ρυτίδων, μπορεί να μειώσει τα μαύρα στίγματα που είναι ορατά στο δέρμα, καθώς είναι σε θέση να μειώσει την οξείδωση που σχετίζεται με τη μελανίνη. Βοηθά την επιδερμίδα να επουλωθεί καλά και περιορίζει τη φλεγμονή του δέρματος. Η βιταμίνη C θεωρείται ναυαρχίδα για τη λάμψη της επιδερμίδας, καθώς βοηθά στην λείανση της υφής του δέρματος. Χάρη στον προστατευτικό του ρόλο στα κύτταρα, βοηθά στην προστασία του δέρματος από τις βλάβες του ήλιου.
EL