Υπεύθυνος κυκλοφορίας : MEDICINUS Παραγγελίες +0030 6937001082
Δωρεάν μεταφορικά

4 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧOΣ

4 Φεβρουαρίου, 2022

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο είναι μια από τις πιο ανησυχητικές περιόδους για τους Γάλλους. Τέρμα η παραλία, οι διακοπές και η αδράνεια. Ήρθε ήδη η ώρα να οργανώσουμε την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να ξαναμπούμε στη ρότα των πραγμάτων. Αυτή η λεπτή μετάβαση είναι συχνά ένα πραγματικό πλήγμα τόσο για το ηθικό όσο και για την οργάνωση. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές συμβουλές για να προσεγγίσετε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς χωρίς άγχος.
Γιατί η έναρξη της σχολικής χρονιάς προκαλεί συχνά άγχος;
Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο είναι γενικά πηγή άγχους, τόσο ψυχολογικά όσο και φυσιολογικά. Καταρχάς, θα πρέπει να τονιστεί ότι αυτή η περίοδος είναι σημάδι, για πολλούς, της επιστροφής σε μια ακριβή καθημερινότητα που αφήνει λίγα περιθώρια για να ακούσει κανείς τον εαυτό του. Σε αυτό πρέπει να προστεθεί η επιστροφή στην εργασία και οι υποχρεώσεις που μας βαρύνουν. Είναι επίσης μια περίοδος που κυριαρχεί η κούραση, πρέπει να προσέξεις το ηθικό σου για να μην ρισκάρεις το περίφημο «εγκεφαλικό της κατάθλιψης».

Φυσιολογικά, η έναρξη της σχολικής χρονιάς ακολουθεί μερικές εβδομάδες άξιων διακοπών. Το σώμα σας έχει εκτεθεί στον ήλιο, κάθε ένταση έχει εκτονωθεί. Μπορεί να μην έχετε δώσει σημασία στη διατροφή ή στον τρόπο ζωής σας. Όλοι αυτοί οι παράγοντες μαζί εκθέτουν το σώμα σας σε οξειδωτικό στρες.
4 συμβουλές για ένα ξεκίνημα χωρίς άγχος στη νέα σχολική χρονιά
Προσοχή στο φαγητό: το φαγητό πρέπει να είναι το πρώτο σημείο επαγρύπνησης για να επιτεθεί καλά στη σχολική χρονιά. Προμηθευτείτε εποχιακά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε μικροθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Από την άλλη, αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, παίξτε αθλήματα: η απελευθέρωση ενδορφινών, ορμονών ευχαρίστησης, που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια μιας αθλητικής συνεδρίας μπορεί να καταπολεμήσει διαρκώς το στρες και το άγχος.

Εστίαση στον ποιοτικό ύπνο: ο ύπνος είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την ποιότητα ζωής. Εκμεταλλευτείτε την έναρξη της σχολικής χρονιάς για να δώσετε προτεραιότητα στον ύπνο σας. Συνιστάται να κοιμάστε τουλάχιστον 7 ώρες τη νύχτα και να αποφεύγετε τις οθόνες τουλάχιστον 1 ώρα πριν πάτε για ύπνο.

Στοιχηματίστε στην οργάνωση: τι θα μπορούσε να είναι πιο αγχωτικό από μια κατάσταση που σας ξεφεύγει; Για να αποφύγετε να τονίσετε την κατάσταση του άγχους σας, κάντε τη ζωή σας πιο εύκολη εστιάζοντας στην οργάνωση. Προγραμματίστε καθημερινές εργασίες, προβλέψτε καταστάσεις που θα μπορούσαν να είναι αγχωτικές και μην κατακλύζεστε από τις καθημερινές ταλαιπωρίες. Είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας.
Συμπληρώματα διατροφής, σύμμαχοι υγείας για επιτυχή επιστροφή στο σχολείο;
Για να διατηρήσετε τα οφέλη που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και να αντιμετωπίσετε το άγχος της έναρξης της σχολικής χρονιάς, μια καλή στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσετε είναι να ξεκινήσετε μια σειρά συμπληρωμάτων διατροφής. Το σώμα πρέπει να συγχρονιστεί με τον νέο ρυθμό ζωής του, έτσι ώστε το ανοσοποιητικό σύστημα να παραμένει αποτελεσματικό και η γενική κατάσταση βέλτιστη. Παράλληλα με την ισορροπημένη διατροφή και τον σωστό τρόπο ζωής, τα ποιοτικά συμπληρώματα διατροφής βασισμένα σε αντιοξειδωτικά μόρια και βιταμίνες είναι πραγματικοί σύμμαχοι για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, τη μείωση του αισθήματος κόπωσης και την προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες. Έτσι, η γενική κατάσταση του GliSODin είναι μια πολύτιμη βοήθεια για να επιμείνετε στα σημεία επαγρύπνησης και να ζήσετε την επιστροφή σας στο σχολείο χωρίς άγχος.

All our advice to prevent the signs of aging

EL